diumenge, 17 de maig del 2020

Mini escape room "Les 4 dones", print&play

En aquest enllaç hi ha el document necessari per fer aquest escape. És un document que permet jugar mirant-lo en pantalla, però per a que la sensació sigui més vivencial, jo racomano imprimir-lo i retallar totes les pistes (recorda imprimir a 1 cara). Es pot jugar de manera individual o en petit grup.

Et demano que col·laboris, sisplau!

Fes l'escape i explica'm què tal ha funcionat als comentaris. M'interessa conèixer les teves sensacions: si ha estat un repte interessant o ha sigut massa fàcil, si t'has divertit o t'has avorrit... També voldria saber:
  • Participants: quants? quina edat?
  • Temps de joc.
  • Voldries que posés més reptes similars al meu blog?

9 comentaris:

  1. Hola la,he hecho varios scapes en directo y un par online, este me ha parecido entretenido, pero sencillito, ideal para empezar.
    Me gustaria que siguieses haciendo cosas como estas.
    Gracias
    se me olvidava, lo he jugado solo, con la ayuda de lapiz y papel y he estado 15 minutos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per jugar i pel teu comentari. Veig que és important que hi hagi un fil conductor. Ho tindré en compte per properes propostes!

      Elimina
  2. Bones bonica, hem provat l'escape amb l'Adrián. M'encanta la proposta, gràcies per compartir.
    T'expliquem la nostra experiència.
    Jo trobaria a faltar una història que fos el fil conductor de les pistes.
    Potser quan has d'associar els números a les persones, és una mica massa directe, jo ho faria una mica més complicat, pot ser que per associar els nombres hi hagués un pas intermedi, potser alguna operació que no fos massa evident?
    I també es podria fer alguna cosa per associar la talla al color del jersei, sense donar l'associació directa. Espero que et serveixi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel feed-back. És cert que falta alguna història. Volia comprovar la mecànica i he passat de la temàtica. M'apunto que és important. No el volia fer massa complicat per començar però tens raó que es podria complicar més per a que donés més joc. Gràcies a l'Adrià i a tu per jugar! Una abraçada!

      Elimina
  3. Ha estat entretingut, però potser una mica fàcil. He jugat sol i he trigat 10 minuts apuntant les associacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! No l'he volgut fer gaire difícil per a que pugui fer-lo quanta més gent millor. El meu principal objectiu era provar la mecànica. 10 minuts indica, si no m'equivoco, que ets un jugador habitual. És difícil ajustar la dificultat!

      Elimina
  4. Me encanta la propuesta, he jugado solo y he tardado 15 minutos.

    ResponElimina
  5. Gràcies! Amb el tema de la dificultat tinc dubtes perquè veig que depèn molt del jugador. Hi ha qui m'ha dit que no l'ha pogut resoldre. En el temps trigat sí que hi ha més coincidència.

    ResponElimina